Jävla Gud

I min strävan efter att vara bloggvärldens svar på TV3-nyheterna publicerar jag följande, rykande färska, nyhet:

"Senator stämmer Gud för terrorism

Ernie Chambers, delstatssenator i Nebraska, har misslyckats med sitt försök att ställa Gud inför rätta för terrorism.

Chambers anser att Gud via bibeln har framfört hot och utlöst död och förödelse i världen. Domaren avslår målet med motiveringen att Gud inte har någon känd adress och det därför inte är möjligt att delge Gud stämningen.

Men Chambers funderar på att överklaga, eftersom domstolen inte förnekar att Gud finns. Och eftersom Gud vet allt så vet han också att han har blivit stämd, hävdar Chambers."

(källa: SVT Text)

Kommentarer
Postat av: Svanström

Haha, detta var den roligaste nyheten hitills detta året.

2008-10-18 @ 01:17:23
Postat av: Anders Berg

Jag tror nästan att USA är TV3, eller vice versa...

---------------------------------------------------

Grattis på födelsedagen!

2008-10-18 @ 11:24:19
URL: http://www.myspace.com/andersberg
Postat av: gnappo

Min nya idol.

2008-10-18 @ 21:59:49
Postat av: Raggarn

Du tror att du har "det" bara för att du fyller år idag, Gran.

2008-10-18 @ 22:36:04
Postat av: Gran

Raggarn: Vem fan bryr sig om "det"? "Get", är det som gäller.

2008-10-19 @ 15:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0