Plats 18 (delad)

Sportpanelen har gått igenom 24 av årets tyngre skivsläpp. Nedräkningen är igång och på julafton blir det stort kalas när Tomtejon kör ned årets bästa sporthårdockssläpp i skorstenen.

Klicka på valfri panelmedlem för att läsa presentation av vederbörande:
Sarah Bäckman (armbrytning)
Jörgen Pettersson (fotboll)
Adrian Schultheiss (konståkning)

PLATS 18 (delad)

Baroness "Blue record" (Relapse)

Sarah Bäckman: (missat skicka in text/betyg så det blir ett snittbetyg baserat på de två andra panelmedlemmarnas betyg)
Betyg: 5/10

Jörgen Pettersson: Recommended if you like Mastodon... Tryck på play och dina känslor kommer att gå till riffmästarna... men i verligheten är det ändå en bit kvar.
Betyg: 6/10

Adrian Schultheiss: För mig låter det som garagerock och inte som ett slipat band. Inget för mig.
Betyg: 4/10


SNITTBETYG: 5/10

Kommentarer
Postat av: K

Jag hade högre förväntningar på det här, Gran. Hoppas du skällt ut dem.

2009-12-08 @ 10:01:03
Postat av: Gran

K: Skulle inte du bli trevlig?



Du måste inse att 1) de är sportutövare och inte musikjournalister 2) uppdraget innefattade 24 album att gå igenom på mindre än en månad, därför blir texterna ibland korta, ibland långa.

2009-12-08 @ 12:48:01
Postat av: Dagger Deb

FRUK-TANS-VÄRT provocerande. Den här plattan är ju extreeeeemt bra. 7/10. Garagerock? Vilka ÄR de?

2009-12-08 @ 15:08:54
URL: http://switchbladesisterhood.blogspot.com/
Postat av: K

Vafan, förlåt igen käre Gran. Jag försöker dock.

2009-12-08 @ 18:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0