Plats 18

Sportpanelen har gått igenom 24 av årets tyngre skivsläpp. Nedräkningen är igång och på julafton blir det stort kalas när Skäggfader hostar ned årets bästa sporthårdockssläpp i skorstenen.

Klicka på valfri panelmedlem för att läsa presentation av vederbörande:
Sarah Bäckman (armbrytning)
Jörgen Pettersson (fotboll)
Adrian Schultheiss (konståkning)

PLATS 18 (delad)

Behemoth "Evangelion" (Nuclear Blast)

Sarah Bäckman: (missat skicka in text/betyg så det blir ett snittbetyg baserat på de två andra panelmedlemmarnas betyg)
Betyg: 5/10

Jörgen Pettersson: Fantastiskt trumspel…men jag kan inte med detta oljud på sång. Jag försöker men… nu kom huvudvärken också…aj aj.
Betyg: 4/10

Adrian Schultheiss: Skivan är hård och tung, men jag saknar några riktigt bra låtar som skulle få den att sticka ut mer. Men för mig en godkänd death metal-skiva som har lite att bjuda på plus en del att lacka loss till.
Betyg: 6/10


SNITTBETYG: 5/10

Kommentarer
Postat av: K

Hon Sarah, är hon lite efterbliven eftersom hon missar var och varannan skiva hittills?

2009-12-07 @ 12:04:19
Postat av: Sarah

Inte efterbliven , men hade inte fatt alla skivor innan jag drog utomlands och sedan vart det problem med att oppna vissa skivor som jag fatt i mailen , har missat 5 skivor av 24. Ett tips till dig e att vara lite mer trevlig i fortsattningen. Man tjanar inte pa att trycka ned andra ))

2009-12-07 @ 12:44:20
URL: http://sarahbackman.blogspot.com
Postat av: K

Jag är alltid trevlig. Fråga Gran så får du se. Han kan intyga att det jag säger är sant. Kanske.

2009-12-07 @ 13:12:33
URL: http://regnavrede.blogspot.com/
Postat av: Gran

Kentha, jag tycker gott att du kan bli ännu trevligare. In the sp(i)rit of X-mass.

2009-12-07 @ 13:14:54
Postat av: Julle

Jag tror Jörgen missuppfattat betygsskalan.

2009-12-07 @ 13:37:14
Postat av: K

Fan. Ok rå. Förlåt Sarah, jag visste icke bättre. I am reborn.

2009-12-07 @ 13:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0