Tele 2

Dagens mest bisarra samtal:

Kvinnoröst: Hej, jag ringer från Tele2. Var det din fru jag pratade med förut tro?
Jag: Eh, nej.

Kvinnan: Ok... hur menar du?
Jag: Jag menar att du knappast har pratat med min fru.

Kvinnan: Hur vet du det?
Jag: *är tyst*

Kvinnan: Hallå, är du inte gift eller?
Jag: Vart vill du komma?

Kvinnan: Alltså...
Jag: *avbryter* Du har kommit till Close-Up Magazine.

Kvinnan: Och du är inte gift?
Jag: Men helvete - det här är en arbetsplats. Den gifter sig knappast, eller hur?

Kvinnan: Jaha, då har jag nog kommit fel.
Jag: Ja, det verkar rimligt.

***

Jaha, tar lite helg på det då. Torture Division med knarkbaronen i spetsen på 44:an i morrn. Man/get missar inte det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0