Haunted i Sumpan

Förbandet Badge var inte så bra. Det är ett problem när sångaren sitter ned på en stol med ett instrument i knät.

Inte en fördelaktig syn


Trummisen är lillebror till Tomas Haake

Duktig trummis, men kasst band. Texter i stil med "Your horse have died - heart attack!". Lite trött "rock/blues" som nog ska uppfattas som svängig - men hur kan något vara svängigt när frontmannen sitter ned? Du ser ut som en hippie. Och det är ingen komplimang.

Sedan kliver Haunted på. Dolving pratar om Häcken, jag skriker "Brage" och Jenny undrar "Vadå Strage?". Josefsson ropar "Trespass" femtio gånger. MINST femtio gånger under giget.

Sen kommer jag och Jenny fram till att Jensen är snygg.


Jensen

Efter spelningen berättar Jensen att Haunted snott ett riff från Artillery till "Choke hold". Ingen skulle upptäcka det. Jag upptäckte att Haunted snott ett Paradise Lost-riff. Tror det är från "Pity the sadness". Ska forska och återkommer med rapport.

Under giget kommer jag på att trummisen Per Möller Jensen ser ut som en mix av Kris Kristofferson, Carl Anton i Vita Bergen, Kenny Rogers och Ugglan Helge. Efter halva giget tar han på sig en keps, bak och fram.



Dolving in action

Kommentarer
Postat av: Ebichu

Jag har en återkommande dröm där jag kastar marsipanblombuketter på en muralmålning av The Haunted så att de blir levande.

2009-09-25 @ 11:59:09
Postat av: Dagger Deb

Han ÄR snygg. Värsta förortshunken.

2009-09-25 @ 12:54:25
URL: http://switchbladesisterhood.blogspot.com
Postat av: Gran

Dagger: Fast på min bild ser det ut som han har boxarnäsa.

2009-09-25 @ 13:41:50
Postat av: D

Boxarnäsa kan ju faktiskt vara sjukt hett.



Jag är ju helt skamlös.

2009-09-25 @ 22:31:23
URL: http://switchbladesisterhood.blogspot.com
Postat av: coc

han är inte bara snygg, han är trevlig mot fans också.

2009-10-01 @ 02:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0