Kentha

Min kompis Kentaur Philipson har intervjuat min kompis Anders Schultz i Unleashed. Jag och Anders kanske inte är kompisar (fast vi hade det trevligt när jag intervjuade honom på min balkong till Close-Up #102 - köp här) men detta är Internet - där kan man skriva vad man gillar. Jag gillar Anders och hade vi träffats oftare är jag rätt säker på att vi hade varit kamrater.

I alla fall har ju Kentha fler bokstavskombinationer än Mimikry så därför har jag tagit ut russinen ur Kentha-kakan och kör dem. Men givetvis ska ni läsa hela Kenthas intervju med Anders här. Den uppmärksamme älskar Kentha och tycker det är charmigt att han faktiskt trodde att Kataklysm skulle lira i Örebro.


Anders & Kentha

Kentha intervjuar Anders i Unleashed (i urval):

Varför har du inte barn? Är inte barn metal?

Barn är idioter.

Du får välja 3 metal artister att slå sönder nyllet på, samtliga från Sverige och du får inte välja mig för då är du bög. Vilka 3 blir det? Och var inte en mes nu.

Parne.

Vem är den mest kända du har numret till i telefonen?

Hmm... eh... som om jag kommer ihåg alla numren... Fan, vet inte... Hehehe... bra fråga.

Jag kollar här i din tele... Ahriman?

Ja.

Chuck Mayhem? Vem fan är det?

Den franska Mayhem gitarristen, jävligt bra snubbe.

Max i Krisiun? Ringer ni ofta till varann?

Njaee... inte så ofta, men vi träffas rätt ofta.


Timmy Behemoth?

Ja, det är basisten. Orion tydligen.

Kollias, är inte han bög?

Han är grek.

Du har inte numret till Tom G. Warrior. Tur, för då hade jag slagit huvet at dig.

Varför skulle jag ha det, han är ju... hrm... hrm...

***

Uppdatering: Parne har en blogg. Han är från Bollnäs och gillar bandy, killar och musik. Han har intervjuat Kentha, läs den här.






Kommentarer
Postat av: K

Fy fan va rörigt.

2010-01-30 @ 09:05:01
URL: http://regnavrede.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Varför är metalkillar så homofobiska?

2010-01-30 @ 19:45:23
Postat av: Parne

Hej Generell! Vad kul att du hittat hit till Bög-Jonas och hans bögblogg. Byford eller Halford?

2010-01-31 @ 08:57:25
URL: http://idiotensparad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0