Ghost, Repugnant och Watain

Det är inte för inte som 9 av 10 löpsedlar i skvallerpressen innehåller ordet hemlig. Om inte hela Sverige har bjudits på ett bröllop är bröllopet hemligt. Allt hemligt är så eftertraktat att människorna blir galna. "Jaså, en hemlig pojkröv. Ja, då är det klart att de katolska prästerna blir intresserade", nickar Påven.

En annan påve som också gillar hemliga saker är huvudmannen i Ghost. Hypen har redan passerat månen och beyond, men kvar på jorden står fem maskerade män som på Klubbens scen bjuder på årets gig. Centralfiguren sätter sången precis lika snyggt som på det smått fantastiska albumet "Opus eponymous". Han får termen dans att verka rimlig och han tar sin rökelsemanick och slår den i bakhuvudet på Regina Lund genom att visa att rökelse faktiskt kan vara coolt.


"Ok, jag skiter i att köra den allra bästa av Ghosts låtar, 'Stand by Him', men vem ska du klaga hos? Jag är hemlig, din lipsill."


JT, CRJ och IJ är så klart peppade.


Jag dissar Krilles fängelsemössa. DEN borde vara hemlig.


MC och SC


Ghurra viftar bort kameramannen.


Fast ingen viftar bort kameramän lika entusiastiskt som Alvaro.


Repugnant 2010 är en tornado av Morbid Angel-doftande köttdöds. Alla fyra medlemmars energi (och G. Grotesques basinstrument) är som hämtad ur "Immortal rites"-videon. Tobbe Forges spöklika röst och hungriga kropp sätter en suverän prägel på framträdandet.


Klubben är knökfull när Watain på ett kompetent vis mixar eld med laglöst mörker. Dock, kvällens utropstecken kan dansa med händerna och har linser, skinande prästklänning och en ganska hög hatt. Hypen lär fortsätta!


Förresten, på förhänget visade det sig att Cornelia inte har nämnt för sin make Krille att hon tänker följa med mig, Hjalmar, Anna och Ika på Mathias Dahlgren Matbaren och bränna ett litet hål i hushållskassan. Krille försökte ta del av denna hemlighet med behärskning och han såg faktiskt ut att lyckas riktigt bra. Det gick stick i stäv med dagens analys: "Mitt största karaktärsfel är att jag e så dålig på avslappnad approach."


Kommentarer
Postat av: Djävulene

Vad är det för jävla skitdålig/hemlig/orimlig kamera du plåtar med? Ser ut som piss. Skärp dig.

2010-11-01 @ 17:38:17
URL: hhttp://regnavrede.blogspot.com/
Postat av: 138

Min mössa hälsar att din blogg är ett luftslott.

2010-11-01 @ 17:49:04
URL: http://canthateenough.blogspot.com
Postat av: Gran

Djävulene: En tattarkamera.



138: Din mössa ska brinna i natten.

2010-11-02 @ 07:23:11
Postat av: Anna

Jag ÄLSKAR Chrilles iPhone-min och tänker mig att sms-tåget till Corren går vilt till.

2010-11-02 @ 09:52:59
Postat av: SD2010

käften på er gonorré bögar! martina/demonia skriver jätte jätte jätte bäst!

2010-11-02 @ 18:38:40
Postat av: K

Jaaaa! Demonia är KANONIS, Granis är buskis!

2010-11-03 @ 14:15:49
Postat av: Djävulene

Jag hatar den jävla tattaren som postar som K. Pack. Die.

2010-11-03 @ 21:25:05
URL: http://regnavrede.blogspot.com/
Postat av: K

OCH JAG HATAR DIG KAPTEN BÖGSKÄGG!

2010-11-04 @ 12:16:21
Postat av: Delicato-fetto

Tattarkameror är the shit när det gäller att vara arty och sådär Södermalmsinne!



Förövrigt verkar spelningen varit trevlig!

2011-06-21 @ 12:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0