Parne

En ganska rolig syssla på mitt jobb är att trolla fram alla skivomslag som framtrollas bör. Man får/get se så mycket stark tobak.


"Tja, jag heter Eric Mantel och sladdlöst är för bögar."


"Michael Harris här, har ni sett Photoshops grundare? Jag hörde att han hängt sig i en av mina gitarrsträngar."


"Hallå, Mistheria här! Vi tycker att vårt omslag inte riktigt passar med titeln och undrar om det är för sent att ändra till något som går mer i samma stil."

Nej, låt oss i stället betrakta facit när det gäller modern konst:


Kommentarer
Postat av: Parne

Den svenska avundsjukan.



Du ÄR väl för härlig.



Man ska rulla det uttrycket nu tydligen. Om man kör truck i a f. Och det gör jag. Ibland.

2010-10-23 @ 13:59:49
URL: http://idiotensparad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0