Rapport

Det har hänt en hel del sedan förra inlägget. Ett axplock ur verkligheten:


Kamrat Christoffers läsförståelse har kommit och gått på sistone. Vi får hoppas det inte är något allvarligt. Därför kommer jag att sammanfatta och förtydliga alla inlägg här i bloggen så att även Christoffer kan hänga med i svängarna.


(För Christoffer: Det är inte alltid så kul att sakna läsförståelse)

***

Jag har köpt en ny  fantastisk lägenhet. Balkong med brutal utsikt, cirka tvåhundra meter från min nuvarande.


(För Christoffer: En lägenhet är ett ställe man bor i)


***

Colin Nutley aktuell med sin trettonde film "Angel". Colin har som vanligt skissat noggrant och därefter placerat Helena Bergström, Rikard Wolff och Rolf Lassgård i ledande roller.

"Angel" ska tydligen vara ännu sämre än kalkoner som "Änglagård" och "Sprängaren". Utan att ha sett filmen kan jag säga att är det något Sverigedemokraterna borde koncentrera sig på är det att utrota Colin Nutley.


Colin Nutley har bott i Sverige i säkert tjugo bast och han klarar knappt av att säga "Helena, visa broesten ar du snaell". Språktesta aset... nej för fan, stoppa hans fötter i en hink med kokande tjära, på med en svart huva och så kan CIA sätta honom på ett plan till London eller vilket helveteshål det nu är som spottat ut denna inbicill.


(För Christoffer: Filmregissören Colin Nutley är ett oerhört hot mot det svenska samhället)


***

Kamrat Josefsson har skaffat blogg: http://svullbuk.blogspot.com. Bland annat utser han veckans lajvare och skriver hel del om Judas Priest och annat spännande.


(För Christoffer: En blogg är typ en digital dagbok. En lajvare är typ en människa vars mentala status havererat)


***

Anrika Restaurang Tennstopet vid Odenplan ser till att stilla Stockholmarnas sug efter en god bit kråka. Vårkråka med Rönn- och Svartvinbärsgeléer, Cognacsgräddsås och Pommes Williams 246:-


De som tror att detta är ett skämt kan själva spana in menyn: http://www.tennstopet.se/html/framess1.html

Jag planerar ett besök och efterlyser härmed en modig människa/get som delar min nyfikenhet rörande denna rätt och som vill haka.


(För Christoffer: Kan man äta kråka? Ja visst. Jättetokigt.)

image23


***

Något pressen kallar ett bisarrt fall har rullats upp i Ness City i USA. En trettiosexårig kvinnan hade suttit på toalettstolen i två år då hennes pojkvän plingade till polisen i slutet av februari. Kvinnans skinn hade vuxit fast runt själva sitsen.


Kvinnan var enligt den lokala polisen varken bunden eller fastlimmad på toalettstolen. Hon bara satt där.
- Det är svårt att föreställa sig. Jag har fortfarande svårt att se det framför mig, sa den lokale sheriffen Brian Whipple till Sydney Morning Herald.


Pojkvännen har berättat för polisens utredare att han gav flickvännen mat och vatten varje dag och han bad henne också komma ut från badrummet. Men enligt honom så vägrade hon.

Pojkvännen har dock inte kunnat ge någon förklaring till varför det tog honom två år att larma polisen.
- När vi kom till platsen verkade hon desorienterad och hennes ben såg ut att ha förtvinat, berättar Brian Whipple.
Nu ska delstatens advokat besluta om åtal ska väckas mot kvinnans pojkvän.


(För Christoffer: Att sitta på toa i två år är inte alltid så kul)


Kommentarer
Postat av: Svagströmselektrikarn

Nä fy fan fan för att äta kråker och skater. Citydjur ska ej förtäras då de mestadels andats avgas och spatserat runt i använda kondomer och uteliggarkiss.

2008-03-20 @ 14:44:17
Postat av: Gunilla

"Gös i papper med Örter och Skaldjur" kan ju inte vara annat än en given succé.
Dra åt helvete.

2008-03-22 @ 17:28:03
Postat av: Håkan

http://www.8sidor.se kanske vore nåt för kollegan Christoffer?

2008-03-24 @ 12:11:13
Postat av: DJP

Jag hakar givetvis och käkar kråka nån dag.

2008-03-25 @ 00:46:44
Postat av: Gran

Det är du, jag och Jonathan (hade du och jag hetat Casper och Jesper hade kalaset varit helt hundra). Just det, Johan är på också.

Eftersom din blogg är muppetshow deluxe postar jag min kommentar angående ditt blogginlägg här:
Fy fan vad jag hatar konstnärer som inte är bra. Sicket jävla pack. Fatta att vi skattebetalare försörjer en hel bunt jävla dampas som sitter hemma och sniffar lim och ritar bajs hela dagarna.

2008-03-25 @ 09:01:37
Postat av: DJP

Pepp. Man kan ju alltid hoppas på att kråkaset är självdött.

Nu har jag postat din kommentar på min blogg, under ditt namn. Känns ju lagom sepe. Det vore så mycket enklare om du lärde dig hur man hanterar en dator i stället, som alla andra.

2008-03-25 @ 11:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0