Danmark = Nordens Iran

Danmark, denna festplats för mental myraktivitet. Moderkakan av moraliskt förfall, urusla tv-program och regeringssanktionerad rasism. I går dömde vårt sydvästra grannland Jacek Litwinczuk till tio års fängelse - trots att polacken inte begått något brott.

Vad Jacek gjort sig skyldig till är att han TRODDE att han smugglade amfetamin.

Hade detta rättshaveri kunnat ske med en blond svensk som kört en bil, som föraren trodde var full med knark men i själva verket bara innehöll lagliga substanser, till Danmark?

Givetvis inte, hade en svensk medborgare burats in i tio år i Danmark på grund av en pajasregel hade det tagit hus i helvete. Men nu var den bara ett stycke polskt slödder, och då renderar det en notis på SVT Text:s bakgård och en liten blänkare i DN:s nätupplaga.

Jag tror att jag ska spränga hela jävla Danmark i småbitar och köra upp de vassaste småbitarna i röven på alla danskar som råkar befinna sig utomlands under sprängningen. Eftersom jag tror det borde jag kunna dömas till minst femtio års fängelse, eller hur Danmark?

Sedan, Danmark, förstår jag inte alls varför ni burar in Jacek - ni älskar ju droger, prostitution, djurplågeri etc! Kanske är ni sura över att Jacek inte hade med sig riktigt knark så att tullen kunde sno det och ha till julfesten. Kanske vill er korrupta ordningsmakt bura in all konkurrens och själva tjäna varenda krona på knarkförsäljning? Fan vet.


Kommentarer
Postat av: Kom igen nu

Danskjävlar.

2009-08-27 @ 12:18:46
Postat av: Anal Elf Kid

Men hade han polskt dödmetalfrissa?! Det vill JAG veta.

2009-08-27 @ 12:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0