Putin

Är det bara jag som stör mig på att Vladimir Putin deltagit i ett konstprojekt, där han gjort en skiss som sedan en konstnär använt som bas för en tavla?


Putin ska syssla med med ondska, maktspel, krigshets och ormaktiga blickar (eller som George W Bush uttryckte det till pressen för ett gäng år sedan efter sitt första möte med Rysslands dåvarande president: "I Putins ögon såg jag värme och en själ att samarbeta med".).

Han ska inte syssla med fula gardiner och se det snöar.

Putins eländiga tavla som såldes för 9,5 miljoner. Dessutom skulle pengarna gå till välgörenhet.


Nej, det här så här man vill minnas honom:

"Ett knyst till från dig och jag eldar sönder din hemby, dess grannby och alla kattungar i hela landet"


"Absolut, Bush är i sanning en smutsig gatuhund"


"Absolut Mr Bush, muslimerna är smutsiga hundar som ligger med sina mammor. Vi slår oss ned därborta för att utarbeta en plan för att utrota de vidriga djuren.".


"Du inser väl att jag ljög nyss. Du lämnar givetvis icke detta rum levande"


"Lite avspänt fiske bara. Frågor på det?"


"Sol, vind och vatten. Fin bit men fan att Ted tog livet av sig. Ynkrygg"


"Pja, visst, jag gick bakom din rygg. Vad ska jag säga... kolla inte så där anklagande på mig utan vad glad att du lever. Bifigur. "


Kommentarer
Postat av: Hoppmor Annika

Hahaha, briljant.

2009-01-23 @ 10:28:30
Postat av: Anonym

Ha ha ha, å bara du kan styra ngt sådant här. Du har sannerligen bemästrat bildgooglandet.

2009-01-28 @ 23:14:03
Postat av: 138

Det där var från mig, Krillebus!

2009-01-28 @ 23:14:47
URL: http://canthateenough.blogspot.com
Postat av: Gran

Krillebus: Putin är så tacksam att bildgoogle för han ser full i fan ut på i princip varenda bild.

2009-01-29 @ 12:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0