Smasko

Jag har upptäckt en turboknapp på min elvisp. Man kan ju tycka att tillverkaren kan trycka in maskinens maxfart i det reguljära fartsystemet 1-5. Eller menar OBH Nordica att de har skapat en hittills, inom elvispar, ouppnådd fart? Även om så vore fallet, varför inte slänga in den som fart 5 och sedan systematiskt flytta ned de andra farterna så att vad som tidigare var fart 2 nu blir fart 1? Vem fan behöver nuvarande fart 1?


Jag föraktar den där turboknappen och vägrar att använda den. Åt helvete med den minut jag skulle ha tjänat.

Men varför står jag och vispar grädde som en syltgris klockan nio på kvällen? Jo, det är en solskenshistoria med inslag av ett skämsberg som skapar en otäck skugga. Där, i skuggornas dal aka dödens väntrum, står jag och paniksteker bananer i mörkt elitsocker och rom. Detta på grund av att man blir väldigt sugen i gommen när man har slutat snusa. *Nam nam nam* låter man och ögonen formas till chockladtårtor. Jag hör diabetikerna. Hur de tisslar och tasslar med sprutor, rulltårtor och pärlsocker och hur de hurrar.


Helvete


Brinn


Ren hetsätningsuppläggning - ingen tid till finess när slutet är nära

Kommentarer
Postat av: Slusk

Why not make ten louder? Höhö.



Verkar ohälsosamt gott.

2010-08-31 @ 21:47:52
URL: http://sluskafan.blogspot.com
Postat av: mowgli

åh flambad bananas ge mig graaan

2010-08-31 @ 22:31:22
Postat av: Andreas

Min elvisp har en knapp där det står "Lunatic Speed" så nej, OBH har inte uppfunnit en tidigare oupnådd hastighet!

2010-08-31 @ 23:32:57
Postat av: Bölaren

Sista bilden = http://granvik.blogg.se/images/2010/csc_6196_90056102.jpg med grädde?

2010-09-01 @ 01:29:22
Postat av: Parne

Den svenska avundsjukan.



Jaha. Den kommentaren passade inte in den här gången?



Jävla bra inlägg Gran. 11/10. Om du fattar/tattar/getar.

2010-09-01 @ 09:43:14
URL: http://idiotensparad.blogg.se/
Postat av: Pontus

Väldigt diskret knapp...

2010-09-01 @ 11:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0