Hej hej

Det är som ni märker inte mycket action här. Fokuserar på saker som renovering av balkong. Just nu kartlägger jag systemet som byggfirman Scooby Doo:at ihop som innebär att jag själv ska avlägsna räcket innan de gjuter ny grund. Jag bor på sjätte våningen och ska trolla loss ett sex meter långt järnräcke. Jag kan ju trilla ned, eller?

Vad händer annars i bloggosfären?

Parne är förtvivlad. Han är säker på att Mats Alm inte mördat sin fru, utan ljuger för polisen för att han (Mats alltså) känner sig hotad. Jag vet inte vilket grovt brottssyndikat som skulle sikta in sig på en lärare med fru från Falun. Men Parne (och Mats) vet. Fast han berättar inte om det för han (Parne, alltså) känner sig hotad.

Kentha är dock pricksäker på sin sak. Mats ska dingla. Samtidigt producerar Kentha sitt kanske bästa inlägg hittills. Det handlar om hamstern Pysens färd från djur till aska.

Chrille dissar Mustasch-Ralf, kör fokus: Afrika, slänger in en haj och kallar mig "anonymiserad vän" när jag tipsar om den nya finfina Sabaton-låten, tillika titelspåret, "Coat of arms".

Anna viftar obrytt bort bloggosfären.

Demonia har fått nytt plagg med nitar, tipsar om kalasmusik, lobbar för den makalöst bra tvserien "Sons of anarchy", visar att man man kan göra djävulstecknet trots bandageinlindad arm, och en dos UFC på det.

Här är bild från Khomas "hemliga" spelning på Lilla Hotellbaren i går kväll. Deras första gig på tre år. Ett slags rep inför den riktiga Stockholmsspelningen som äger rum på Debaser Slussen den 21 april.


Jag är inget stort Khoma-fan men det var riktigt bra. Sångaren är fantastisk, med precis närvaro och vilda utflykter då han sjungandes stångade sig in en den främre delen av den lilla publiken, som bestod av kanske femtio personer. Kändisavdelningen bestod av Malin Berghagen och Anders Fridén.


Spökbild på Vader-Peter från giget på The Cave i lördags. Stabil spelning som vanligt. Saknade en del låtar och tycker trotjänaren "Sothis" kan pensioneras i setlistan till förmån för förslagsvis "Vicious circle" eller "The crucified ones". Fin uppslutning med uppskattningsvis 350 betalande.

Kommentarer
Postat av: K

Det är såna här inlägg du ska göra. Fint jobbat, lille dåre.

2010-03-26 @ 08:20:23
URL: http://regnavrede.blogspot.com/
Postat av: Gran

K: Se nu till att öronligga med alla i Rock Goddess. Himla bra band. Gilla.

2010-03-26 @ 09:21:12
Postat av: K

Vågar inte ens klicka.

2010-03-26 @ 10:13:24
URL: http://regnavrede.blogspot.com/
Postat av: Parne

Haha...Jävla dåre. Men låt mig klargöra: Vi siktar alla in oss på folk från Falun, brottsyndikat som Holt/Hoglankännare.



Jag är inte säker. Bara jävligt lite.



Jag känner mig aldrig hotad. Orkar bara inte redogöra för mina teorier i någon större omfattning. Dock kan jag se en annan förklaring/möjlighet i prick/get (gjorde så bara för att jag kan och vill härmas) allt som radas upp i fallet.

2010-03-26 @ 10:15:38
URL: http://idiotensparad.blogg.se/
Postat av: Gran

Parne: Du ska känna dig hotad. Jag skissar på en diabolisk plan. På ett sätt som inte jag tänker avslöja tänker jag locka dig till plats x vid tidpunkt x. När du väl befinner dig där kommer jag med hjälp av en mycket avancerad plan att komma över alla dina Bathory gula geten-skivor.

2010-03-26 @ 13:29:06
Postat av: K

Shit, are you guys at war?

2010-03-26 @ 14:38:48
URL: http://regnavrede.blogspot.com/
Postat av: Gran

K: "Make war, not love" som Pro-Pain proklamerar. Fast sen tänker man på dig å blir prick pro-kärlek syltsmiley

2010-03-26 @ 14:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0