Ja hej

Att sammanfatta maj månad görs enklast med ett ord: jobb. Nya kneget på Sweden Rock Magazine är otroligt roligt och utvecklande. I och med re-design av tidningen och en gratistidning som manglas ut i 120 000 exemplar (riktiga siffror, ingen hitte på-upplaga som vissa tidningar kör med) har arbetslivet varit en gödgris som gapar efter allt från tid till terracotta. Därför kommer nu en komprimerad version av det som hänt.

Jag och Jonathan har ätit guldkött igen. Ni minns väl hur det gick förra gången?

Jag har valt en skitful stol framför en snygg svart sak. Ryggen for the win.


Men jag har i alla fall en tuff Macabre-musmatta:


På pizzerian Marina i Kärrtorp ska man inte köpa salami och gorgonzola-pizzan. Varför?

Därför.

Observera de tre (3) små halvmånarna till salamiskivor. Det var allt man fick för 69 kr. Alles.

Vi tog sönder en dörr på kontoret:

Tja

Det var så att Martin kom in i redaktionsrummet och frågade om vi hade besök. "Öh, nej". Ändå var toalettdörren låst inifrån. Vi skissade på spöken och knarkare och kom fram till att någon sprutgalning livespammat vår toa och satt där inne och tryckte. "Hallå! Kom ut!" ropade vi och bankade på dörren. När inte det hjälpte bröt vi oss in. Ingen där.

Sen var jag och Hjalmar på Djuret och hade ankfest:






Bullet åkte till Metallsvenskan:


Jag var på Accept:


Och hängde med Sugarplum Fairy-snubben som praktiserar eller jobbar på Sony eller Universal:


Jag hängde med MC Hummer och Kicken (som snackade om Carola, Kungen, pengar och ett hårt shotrace med Nicko McBrain):


Igår hade jag efterfest och då ringer man så klart till Kentha. Han svarar givetvis inte. Men sms:ar senare och undrar vad som står på.

K: "Vid 5 på morgonen sover jag oftast. Dåre. Vafan ville du?"
Jag: "Var Jonathan."

K: "Då ska han dö."
Jag: "Just ja."

K: "I love you."
Jag: "Puss, fisk!"

K: "Fisk är ett guldord."
Jag: "Kentha är ett guldord."

K: "Du är en guldsnubbe."
Jag: "Som är mer bakfull än Sören Åkeby och drar till jobbet."

K: "Haha haha haha. Guld."



Kommentarer
Postat av: K

Jävligt fint inlägg. 9,5 poäng. Lätt.

2010-05-23 @ 17:40:01
URL: http://regnavrede.blogspot.com/
Postat av: A

hejhej! ;*

2010-05-23 @ 18:13:24
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: AlmaaaA

fin blogg

2010-05-23 @ 18:15:42
URL: http://ellamor.blogg.se/
Postat av: liindblaads

jag e tbx :D nu kan du tipsa om en låt i min blogg igen :D

2010-05-23 @ 18:33:57
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: Parne

Till att börja med: Jag har frågor till din polare som ligger med Yngwie.



Kentha>> Har du supit? Nu brakar prick hela skiten kan jag säga. Hur fan kan du ge det här 9,5 poäng? Kul att pojken gör sig hörd äntligen. Man förstår ju att det tagit en jävla massa tid, (typ tre veckor) att bära in en stol, ett bord och en dator i en jävla pundarkällare och kalla det för Stockholmsredaktion. Väl på plats har han ringt upp en kille och frågat om han har många skivor med Cinderella. Hårt jobb.

2010-05-23 @ 22:09:33
URL: http://idiotensparad.blogg.se/
Postat av: Gran

Parne: Mejla mig frågor: [email protected]

2010-05-24 @ 09:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0