Sweden Rock-kryssningen

På havet tänds och släcks stjärnor.

Stjärnkockar flockas dock inte på Östersjön, men kalv i piccatakläder var inte helt Scooby Doo faktiskt. Saffransriset var luftigt, köttet bra stekt enligt mediummått och paneringen med ost och ägg var smakrik.


Micke, Emil, Carl, Krille, Martin


Hellbutcher


Hellbutcher


Vegeance from beyond



Björn Gelotte från In Flames


138


Jag sa: "Göteborgshumor?" till Björn och han svarade: "Nej, det är engelska."


Grand Magus hade jordens sämsta bassystem. Basen kom och gick som en könis. Hejhej, nej, tja, nja. Efteråt förklarade sångaren och gitarristen JB att deras ljudtekniker var Flinta från Nifelheim. Dock ska man nog inte skylla det fladdrande basljudet på honom för jag tror att det var ett systemfel.



Jag och Krille hade en däcktävling där vi skulle lista ut vad som döljde sig under en blå pressening. Krille var oerhört säker på att det var en kanon. Jag gissade på Parne.


Svaret var en repstege och lite cigg.



Krille visade att hans bilder från Nifelheims spelning var mycket snyggare än mina. Jag sa att Krilles bilder körda genom min Iphonelins är bättre än vad jag fick. Har ni någon sorts säljande världsbild går ni in på Krilles blogg och ser originalbilden om han lägger ut den.



Krille bläddrar/kladdar i sin skatt.


Vegeance from beyond tecknade detta otroligt stilfulla självporträttet. Man kommer att kunna vinna konstverket i Sweden Rock Magazine.

Också: "Biggest loser". Att frossa i människors viktproblem. Helt klart inte ett bra system.

Och: Folk tycker synd om gruvarbetarna i Chile. Ingen tänker på att de har dragit en så stor vinstlott att deras gruvmustascher dallrar i natten. I åratal har de slitit i beyond och tjänat orimligt lite casch. Nu sitter de och degar i ett hörn i några månader och lyfter några miljoner var från bolaget och tv-tja. Det är inte synd om dem - de smutsiga rackarna har dragit den största vinstlotten i sina liv. Jag gratulerar. Genuint. Och det gör du också, så sluta tyck synd om dem.

Kommentarer
Postat av: Dagger Deb

Du är ett geni. I salute you.

2010-10-09 @ 14:03:28
Postat av: fredrik

Krille hade rökt på? 8) brabra



Och: hejja Chilenarna!

2010-10-09 @ 20:09:00
URL: http://fredrik-d.blogspot.com/
Postat av: Sofie

Måste säga att jag verkligen diggar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-11 @ 07:19:47
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0