Nalle

Jag rensar min Helgonsida och spar det som går. Här är ett inlägg som visar mig när jag sover:

Daterat: 4/9-07 kl 10:29

Läst: 31 gånger

Nalle

Lysande hur blurrig slutledningsförmåga man har i sovande skick. I natt gjorde jag något liknande Högskoleprovet. En fråga löd: Vilken djur är Nalle Puh? Och så var det en bild på den gule fan.

Efter hårt tänkande går det uppför mig - jag har värkt fram svaret! Jag är (av någon för mig nu helt oförklarling anledning) helt hundra på att Nalle Puh är en irländsk setter. Mycket nöjd fyller jag i svaret, säker på att nästan ingen annan listat ut det.

Man kan tycka att Nalles förnamn Nalle - samt bilden på en gul, tecknad björn - eventuellt kunde ha hjälpt mig på traven till att lista ut det lika enkla som rätta svaret. Men icke.

Kommentarer
Postat av: Meh

Ibland är att sova som att vara riktigt, riktigt full.

2010-09-11 @ 01:34:22
Postat av: Martin

Lysande svar!

2010-09-11 @ 12:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0