Turbo

I det här vidriga inlägget upptäckte jag en turboknapp på min elvisp. I kväll sprang jag på mer turbotrams i min lägenhet. Denna gång är det duschhörnan som är drabbad eftersom något freak som heter Hans Grohe har tryckt in en turbofunktion i duschmunstycket.

Jag har mig veterligen klarat mig alldeles utmärkt i över 30 år utan turbotrimmad duschstråle. I helvete att jag tänker ägna mig åt turbosprut i framtiden.

Saab Turbo lät fränt 1984 - varför kör tillverkare fortfarande med den urholkade turbogimmicken?

Är det bara jag som är utsatt för en turboattack? Ta fram sökhunden (förslagsvis Turbo från den gamla fina svenska deckarserien "Snoken") och nosa reda på turboinslagen i ditt hem och rapportera i kommentarsfältet. Det kommer att bli sorglig läsning, men tillsammans är vi starka.


The sadness

Kommentarer
Postat av: Parne

Jag tror kärestan skulle kunna bidra här. Men det här är ju en blogg för barn, så det passar sig inte riktigt.

2010-09-08 @ 21:24:26
URL: http://idiotensparad.blogg.se/
Postat av: Parne

Jag har hittat "Turbo lover" med Judas här hemma. Jag hittade några plattor med Turbonegro också.

2010-09-08 @ 21:36:43
Postat av: Djävulene

Turbolaget som är en spelbutik ligger i närheten av mig. Gills det?

2010-09-08 @ 22:17:40
URL: http://regnavrede.blogspot.com/
Postat av: Anders Berg

Vi har en SAAB Turbo.

2010-09-08 @ 22:43:13
Postat av: arvid

hahaha, det här är fortfarande världens bästa blogg!

2010-09-09 @ 22:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0