Aha

Jonathan Taylor är en kille som kan mörka. Han har jobbat här på kontoret i snart två år och inte förrän nu släppt bomben att hans morsa är ingen mindre än skådisen Lena T Hansson. Vi känner igen henne från en rad Beck-rullar, "Jönssonligan och den svarta diamanten" och diverse andra filmer och tvframträdanden. Och hon har fått en guldbagge (för "Bröderna Mozart"). Planen är för övrigt att vi ska låna guldbaggen, göra en gipskopia som vi målar och ställer på den ursprungliga baggens plats varpå vi säljer den äkta guldbaggen på Tradera med utropspris 17 000.


Och som om inte denna världsnyhet vore nog - efter googlande visar det sig att Jonathans morsa är ihop med Peter Haber. Herr Beck himself. Nu försöker jag luska ut skvaller om Peter Haber som kommer att läggas upp här på bloggen. Jonathan tycker inte om att jag försöker rota fram skandaler om Peter Haber. Jonathan har redan dementerat flera saker som inte lämpar sig att skriva i en blogg. Däremot kommer jag att sälja dementierna på Tradera.


Jag undrar vad som avslöjas härnäst. Kanske att Jonathan i själva verket har kopplingar till hunden i "Mitt liv som hund".


Kommentarer
Postat av: mimou

ja vi har ju sett herr taylor som statist i någon svennig film så varför inte

2008-01-23 @ 01:53:05
Postat av: Gran

mimou: Vilken svennerulle syftar du på? (hoppas på Lilla Jönssonligen På Sångläger Hos Tito Beltram).

2008-01-23 @ 13:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0