Andarnas kryssning



"Succén är här igen! Den 5-6 oktober 2008 förvandlas Silja Galaxys vanliga kryssning till ett äventyr fyllt av upplevelser, insikter och budskap från andra sidan...

Det bjuds seanser, mässa, fördrag, meditation, dans, underhållning och god mat och dryck. Storseanser med bl.a. Iris Hall, känd från TV-programmet 'Det okända"'och Benny Rosenqvist, också han känd från olika TV och radioprogram. Dessutom författare till bästsäljarna 'Överlevaren' och 'Shoppa inte kärlek när du längtar'
.

Privat sittning med någon av alla de duktiga medium som är med ombord går att tidsboka."



Tänk tanken att man åker med på denna kryssning. Första halvan kan man spendera, iklädd kanske lila klädsel, med att agera lite fundersam och innerlig och gå runt och prata med de av resenärerna som verkar mest kocko (ja, alltså kan man välja vem som helst i princip). Samla material till bloggen, kanske göra ett par intervjuer med Benny Rosenqvist och Iris Hall. Sistnämnda har säkert mycket sköj att berätta om vad som brukar hände på hennes storseanser.


Andra halvan av resan kan man kanske ägna åt saker som att bli full och spy och sedan snabbt få sin aura fotograferad, crasha en seans genom att sätta sig mitt på golvet och skratta fram Åsa Nisse-repliker och slå sig på knäna. Möjligheterna är oandliga.

Mer ordfynderi: när jag beskar bilden ovan i Photoshop och sparade den fick jag välja mellan kvalitet låg, MEDIUM och hög. Lätt val där...

Kom igen nu, vilka känner sig sugna på att haka på mig på Andarnas Kryssning?


Kommentarer
Postat av: Josefsson

Klart som korvspad att man hakar! Fixar du biljetter?



Andarnas Kryss låter lite obehagligt dock.

2008-08-28 @ 15:33:19
URL: http://svullbuk.blogspot.com
Postat av: Skatt-Jan

Är sjukt på.

2008-08-28 @ 15:39:59
Postat av: Slusk

Andarnas kryss låter som nåt ur Bubba Ho-Tep..

2008-08-28 @ 16:17:38
URL: http://slusk.bloggagratis.se
Postat av: Gran

Josefsson: Kostar 990 spänn styck, men det kan det vara värt.



Skatt-Jan: Kanon, andarna vill att du följer med.



Slusk: Du driver väl inte med Andarnas Kryss?

2008-08-28 @ 17:02:07
Postat av: Kim Jong Il

Ooooohhh jag är på, som fan, både jag och min ektoplasma är så jävla fetpå. Jag ska ha en liten bastuklubb ombord som heter Andarnas Dajmkryss.

2008-08-29 @ 08:44:28
URL: http://hitleresque.blogspot.com
Postat av: Danne

Hmm.. kanske skulle avboka Sweden Rock kryssningen den 9-10 och ta detta istället...

2008-08-29 @ 12:54:11
Postat av: Annica

Oh! Jag vill med! Med tanke på hur många medelålderskrisiga hennatanter som får "starta eget bidrag" för sina dylika verksamheter tycker jag nästan att vi skattebetalare borde få åka gratis. Jag hoppas på att: 1. Bli fläktad på med någon form av fjädervippa. 2. Få min själ tillika ögonfärg med mig hem i en flaska 3. Höra att min sköldpadda Skalis har det bra där han är nu och att han har förlåtit mig för det lilla och ostädade terrariet.

2008-08-31 @ 19:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0