Helg

Snart är klockan slagen för Polentrippen och Vader-partyt. Uppladdning består i att jag kommer heja på alla polacker/polskor i Golden League-tävlingen som TV 4 sänder i kväll. I morrn bitti bär det av.

Kalaset drar i gång redan 11.00 så vi missar tyvärr Grave och kanske också de gamla grekerna i Rotting Christ. Siktar på att se Dismember 14.00 i alla fall.

Har fortfarande inte fått bekräftat att jag får intervjutid med Peter Wiwczarek men eftersom det är skivbolaget som pyntar flyg och hotell så vore det ju utomordentligt tragisk och klantigt om de inte kan fixa loss i alla fall en halvtimmes snacktid till mig.

Ej heller är backstagepass kirrade. Men jag vet i alla fall vars spelstället ligger och var vi ska bo.

Här på Stodola (The Warsaw University Of Technology Students Central Club) firar Vader 25 bast som band:




Ser ju fint ut, det där.


Kommentarer
Postat av: Josefsson

Ser ut som en blandning av IKEA-varuhus och dagis.

2008-08-29 @ 18:03:30
Postat av: Gran

Josefsson: Jag känner lite Indian-vibbar också.

2008-08-29 @ 18:07:09
Postat av: Annica

Jag tänker Nachos och Bandidos.

2008-08-31 @ 19:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0