Polska

Knappt en vecka kvar tills jag och Hyllman Josefsson drar till Warszawa. Tillställningen som lockar är Vaders tjugofemårsparty där, förutom födelsedagsgruppen själv, styva akter som Entombed, Nile, Rotting Christ och Grave kommer att lira.

Polen-peppen börjar växa till ett litet monster.

Våra zloty ska vi bränna på gediget polskt krubb som "knuckles with fried moons" eller "shoudler with assorted vegetables". Och vi ska dricka en himla massa Vader-energidryck vars lansering inleds på festivalen:


Kommentarer
Postat av: Teela ♥

tjena. hur är det?

2008-08-21 @ 09:39:46
URL: http://www.metrobloggen.se/teela
Postat av: Josef

Meh! Sno andras blogginlägg då, gör det bara.



Glöm inte Gorefest!

2008-08-21 @ 09:56:29
URL: http://svullbuk.blogspot.com
Postat av: Gran

Teela: Ja, hej.



Hyllman: Men mongo kongo - jag är ju energidryckens Sverige-prkille! Nyheten kommer ursprungligen från mig (Blabbermouth säger någon? Tycho Brahe, säger jag).

2008-08-21 @ 10:06:28
Postat av: Tomas

Fattar inte hur de kan ha 25-årsjubileum när de enligt deras egen hemsida bildades 1986. Förklaring tack.

2008-08-22 @ 13:14:27
Postat av: Gran

Tomas: Om jag int emissminner mig var det så att bandet spelade heavy metal med en annan sångare fram tills 1986. Det var då Peter tog över sången och det hårdare Vader inledde sin karriär. Konstigt dock att det inte nämns på hemsidan.

2008-08-22 @ 13:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0