Plats 20

Sportpanelen har gått igenom 24 av årets tyngre skivsläpp. Nedräkningen är igång och på julafton blir det stort kalas när Tomteführern skjuter ned årets bästa sporthårdockssläpp i skorstenen.

Klicka på valfri panelmedlem för att läsa presentation av vederbörande:
Sarah Bäckman (armbrytning)
Jörgen Pettersson (fotboll)
Adrian Schultheiss (konståkning)

PLATS 20

Hypocrisy "A taste of extreme divinity" (Nuclear Blast)

Sarah Bäckman: Av någon anledning låter detta bättre än många andra band inom denna genre (som jag åtminstående TROR är samma genre). Fortfarande är det på tok för hysteriskt för att jag ska kunna tycka om det, och det är svårt att bedöma objektivt när man har svårt för något.

Det är verkligen jättebrutal musik men jag får tyvärr mer och mer avsmak ju mer jag lyssnar på det. Dock så är låtarna på denna platta faktiskt bättre än andra låtar jag hört av Hypocrisy tidigare. Svårbedömt för en sån som mig... :)
Betyg: 2/10

Jörgen Pettersson: Musiken är där inget fel på och det finns ett par coola tekniska detaljer MEN... sången drar ner betyget på plattan rejält.
Betyg: 4/10

Adrian Schultheiss: Döden är här. Den här skivan slaktar, den innehåller massa gött growl och tunga trummor. Det låter som vilken death metal som helst, dom skiljer sig inte från mängden men ändå är dom väldigt bra. Jag tycker om att låtarna innehåller lugnare partier fastän de är hårda.
Betyg: 7/10


SNITTBETYG: 4,3/10

Kommentarer
Postat av: 138

Har jag förstått saken rätt att du skickat 24 st death metal-skivor till folk som gillar musiken men inte förstår sången?

2009-12-05 @ 18:47:05
URL: http://canthateenough.blogspot.com
Postat av: Gran

138. Nej, det hade helt klart inte varit ett bra system.

2009-12-05 @ 20:36:38
Postat av: Sötleif

Helvete Sportpanelen, how can you be so cool? How can you be so anti allt?

2009-12-05 @ 21:36:15
Postat av: Dagger Deb

Två av tio? Vem ÄR hon?!

2009-12-06 @ 00:56:50
URL: http://switchbladesisterhood.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0