Plats 24 (delad)

Sportpanelen har gått igenom 24 av årets tyngre skivsläpp. Nedräkningen är igång och på julafton blir det stort kalas när Skäggmannen snubblar ned årets bästa sporthårdockssläpp i skorstenen.

Klicka på valfri panelmedlem för att läsa presentation av vederbörande:
Sarah Bäckman (armbrytning)
Jörgen Pettersson (fotboll)
Adrian Schultheiss (konståkning)

PLATS 24 (delad med Pagaziner)

Necrophobic "Death to all" (Regain)

Sarah Bäckman: Tjuriga Sarah i farten..... NI SKA BARA veta hur svårt det är att verkligen försöka leta efter något i musik som verkar bra när man nästan blir irriterad av musiken i sig!!! Jag klarar verkligen inte det här.
Betyg: 0/10

Jörgen Pettersson: Inget för mig….tyvärr.
Betyg: 5/10

Adrian Schultheiss: Väldigt tung black metal, i fullt ös. Känns lite smaklöst eller så är jag inte på humör idag. För mig känns det bara som en massa gap, och allt låter samma. Men det finns säkert massa djävulsdyrkare där ute som skulle älska denna skiva?!

Betyg: 4/10


SNITTBETYG: 3/10

Kommentarer
Postat av: K

Svinbra platta. Definitivt placerad för långt ner på denna listan.

2009-12-09 @ 20:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0