Plats 8

Sportpanelen har gått igenom 24 av årets tyngre skivsläpp. Nedräkningen är igång och på julafton blir det stort kalas när Luvjöns passar ned årets bästa sporthårdockssläpp i skorstenen.

Klicka på valfri panelmedlem för att läsa presentation av vederbörande:
Sarah Bäckman (armbrytning)
Jörgen Pettersson (fotboll)
Adrian Schultheiss (konståkning)

PLATS 8

AFI "Crash love" (Universal)

Sarah Bäckman: Jävlar! Aldrig hört talas om dessa förut och blev lite skeptisk, typiskt mig att döma efter omslaget. Verkligen skitbra! Man blir på asbra humör och sånt gillar vi ju alla! Favoritlåten är utan tvekan "Beautiful Thieves" som spelas om och om igen här! Faktum är att hela skivan är hur bra som helst!!!

Fan vad kul att upptäcka något nytt! Brukar inte gilla denna typ av sång, typ lite "Mando Diao"-stuk men här är det asbra. Varför spelas inte det här på radio? Eller har jag missat det?!
Betyg: 10/10

Jörgen Pettersson: Ingen skiva som går till världshistorien. Halvtråkigt och segt. Tyvärr.
Betyg: 5/10

Adrian Schultheiss:
Punkrock, men inget speciellt. Skönt att lyssna på, men de säger inte mig speciellt mycket. Det känns väldigt mediokert.
Betyg
: 5/10

SNITTBETYG: 6,66/10

Kommentarer
Postat av: K

Jösses... AFI alltså... Jonas, du behöver hjälp. 10 av 10 av bruden altså... Fy fan. Då lär det vara bra.

2009-12-17 @ 11:30:46
Postat av: Gran

K: AFI-plattan är sviiinbra! Ångrade att jag inte hade med den på min årsbästalista.

2009-12-17 @ 11:51:30
Postat av: K

Du är säkert allvarlig oxå, haha... Om du är det ska jag fanimej lyssna på skiten.

2009-12-17 @ 12:07:00
Postat av: Gran

K: I am for real.

2009-12-17 @ 12:40:47
Postat av: K

Lyssnar på skiten nu. Sprang ner och köpte skivan olyssnad för fullpris, som man gör i dessa nedladdningstider. Det låter ok, på sin höjd. Resten av skivan kanske är bättre, fan vet jag. Så nu gillar du bara Vader och AFI helt plötsligt istället för bara Vader?

2009-12-17 @ 12:45:16
Postat av: Anders Berg

"Mando Diao"-stuk - uhh, världens sämsta band!

2009-12-18 @ 14:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0