Plats 9

Sportpanelen har gått igenom 24 av årets tyngre skivsläpp. Nedräkningen är igång och på julafton blir det stort kalas när Santa C langar ned årets bästa sporthårdockssläpp i skorstenen.

Klicka på valfri panelmedlem för att läsa presentation av vederbörande:
Sarah Bäckman (armbrytning)
Jörgen Pettersson (fotboll)
Adrian Schultheiss (konståkning)

PLATS 9

Switch Opens "Switch Opens" (GMR)

Sarah Bäckman: (missat skicka in text/betyg så det blir ett snittbetyg baserat på de två andra panelmedlemmarnas betyg)
Betyg: 6,5/10

Jörgen Pettersson: Före detta Fingerspitzengefühl. Har ett sound som jag inte riktigt får grepp om. Flummig, mystisk och tung metalrock som svävar iväg ordentligt. Jag gillar det...
Betyg: 8/10

Adrian Schultheiss: Första låten börjar bra med tunga gitarrer och melodisk musik. Men andra låten känns det som om de skruvar hastigheten på skivan, tydliga influenser från 70-talet kommer fram. Varannan låt är bra medans de andra är sömniga med psykadeliska effekter.
Betyg: 5/10


SNITTBETYG: 6,5/10

Kommentarer
Postat av: K

Jag vill ha pengarna tillbaka. Denna feature lever inte upp till mina förväntningar. Alls.

2009-12-16 @ 13:31:34
Postat av: Parne

K>> Dags att hålla käften och skicka upp dom där fyra testpressarna med TD till mig.

2009-12-17 @ 01:10:30
URL: http://idiotensparad.blogg.se/
Postat av: K

Du är inte värd 4 stycken. Du kan få den på kassett. Kanske.

2009-12-17 @ 07:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0