Semester

Semestern är här. Krokodilrapporterna strömmar in.

Först ut är Jenny som har en vild konfrontation med ett råskinn på Skansen.


Bifogad text "Att titta in i ögonen är som att stirra in i avgrunden. Världens läskigaste djur alla kategorier."

En som inte respekterar krokodilens självklara status inom djurriket är den hund Linnéa hänger med.


Sjukt instabil vovve. Men "Det var krokodilen som började, helt klart" informerar Linnéa.

Själv inviger jag semestern tillsammans med ett annat blötdjur; en magisk tonfisk med wasabikräm och avokado/tomatsallad.



Utsikt från Sjökrogen i Saltsjö-Duvnäs

Bonusbild:

Söndagens rostbiff med getost/ostronskivling/timjan-lasagne

Kommentarer
Postat av: Johan

Intressant text du lagt på denna sidan.

http://www.thecritics.se/2009/05/sa-fuskar-du-till-dig-fler-blogglasare/

Hittade det idag.



Om jag bara visste hur man gjorde sånt där hade det ju varit rätt trevligt. Men vare sig du vill tro det eller inte så är varenda besökare helt riktig.



Jag får rätt mycket tung trafik via exempelvis eliteprospects.com, eftersom jag har rätt mycket egna nyheter och inte bara som du skriver, andrahandsinformation.

Jag har varit källhänvisad i alla stora kvällstidningar, alla större morgontidningar, alla gratistidningar, på SVT text, på TV4 och på alla de större hockeysajterna tack vare att jag unikt nog gräver fram mycket information själv.

Så snälla lilla vän, läs om, läs rätt.



Hade jag bara behärskat det här med teknik osv så hade min blogg troligtvis sett betydligt snyggare ut vad den gör idag och jag hade inte behövt lägga tusentals kronor för att få någon datorkunnig att skapa en ny design åt mig.



Du får gärna radera inlägget, har du övriga frågor är du välkommen att maila mig på [email protected].

2009-06-25 @ 15:17:19
URL: http://mrmadhawk.se
Postat av: Anders Berg

Getost. Du talar ofta om getter, eller i singular, get. Så jag antar att det var gott!

Ha en härlig semester!

2009-06-26 @ 14:03:39
Postat av: Krabbgångarn

Johan: Varför ska han radera inlägget? Vare sig du håller med eller inte så är det ju Granviks rätt att göra en analys av inlägget, eller i alla fall att ha en åsikt.



ps. The Critics var en tråkig sajt. Varför läsa vad folk som inte kan skriva och verkar rätt icke-kreativa har att säga om andra människors bloggar? Konstigt och dåligt koncept.



Go Gran!

2009-07-04 @ 00:51:07
Postat av: jonna

angående krokodiler kan jag rapportera att det ser bra ut på den fronten här på västkusten. idag har jag under ett tvåtimmars strandbesök sett fler uppblåsbara krokodiler än att jag orkat hålla räkningen.

2009-07-04 @ 13:01:09
URL: http://dignelius.blogg.se/
Postat av: Anders Berg

Är det semester i bloggen?

2009-07-09 @ 19:35:24
Postat av: Sonny

Vill uttrycka de varmaste ömhetsbetyg för denna eminenta blogg - och det rykande aktuella krokodiltemat känns helt rätt. Kolla exempelvis här: http://www.jarnkaminerna.se/artikel/jk/2009/07/vilken-badleksak-tar-du-med-pa-lordag



Ha det grymt Gran!

/Sonny

2009-07-09 @ 21:04:29
URL: http://www.chainwreck.com
Postat av: dagger deb

Sluta lata, börja blogga!

2009-07-13 @ 16:09:43
URL: http://switchbladesisterhood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0