Betalning?

Bloggens kulturhövding Annica hamnade mitt i rövarkulan när hon och fotograf-Linda annonserade i ortstidningar om att de letar boende till Sweden Rock Festival. Så här lät det när en genmanipulerad gentleman ringde upp:

(Han) - Jag är också fotograf och har lägenhet till er... Modellfotograf. Jag har en etta och en tvåa, tvåan har jacuzzi, jag brukar filma lite där.
(Annica) - Fniss, vad då för filmer?
(Han) - Lite allt möjligt.
(Annica) - Men asså vi är seriösa yrkesmänniskor som jobbar för seriösa tidningar, det finns inget som heter "modellfotograf".
(Han) - Jag är seriös, ettan vid SRF kostar 2100 i månaden.
(Annica) - Vad kostar den för SRF-dagarna då?
(Han) - Det kan vi ju ordna något... lite allt möjligt som betalning, hähä.
(Annica) - Asgarvar, det här är ju svinshady! Fattar du att du just ringt till en journalist och försökt köpa sex typ?!
(Han) - *klick*

Kommentarer
Postat av: Kim Jong Il

Hahaha läckert

2009-05-08 @ 07:42:25
URL: http://hitleresque.blogspot.com
Postat av: Jannati

Vilket jävla fullblodsmongo.



Annica, spara hans nummer! Det kan användas till alla möjliga former av lämplig terror.

2009-05-08 @ 14:51:06
Postat av: mesphito

Sicket folk det finns.

2009-05-08 @ 17:10:30
URL: http://evigtmorker.blogspot.com
Postat av: Annica

David; givetvis har jag sparat det. Det ledde till en shady boxadress. Är det någon som är sugen på att bli glamourmodell i snubbens jacuzzi delar jag gärna med mig.

2009-05-08 @ 18:01:32
Postat av: Anders Berg

Gran: Är du och alla du känner medarbetare till FRA? Spelar ni alltid in alla telefonsamtal eller har ni bara otroligt bra telefonsamtalsminne?

2009-05-09 @ 18:56:10
Postat av: Gran

Anders: Är du en guldfisk? Kan du inte referera ett samtal du hade för en minut sedan?

2009-05-10 @ 12:53:32
Postat av: Anonym

Jag talar aldrig i telefon.

2009-05-10 @ 14:59:36
Postat av: mugabe

Jag brukar ringa prostituerade och försöka sälja tidningsartiklar.

2009-05-10 @ 17:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0