I går

Bra ös på 44:an i går. Fick tyvärr ingen publicerbar bild på huvudaktern Vicious Art, men alla vet att Tobbe Sillman är snyggast (tillsammans med Jörgen, Jocke, Matti och Robban).

Tribulation var också svinbra.


(Tribulation, trots att det står Invasion på bakdroppen)

Sen blev det barhäng med Gustav och Hampus från Bullet. De var glada som vanligt.


Hampus i randig tröja i taxi (Bild: Jonas Granvik. Skärpa: Gud/Daniel Josefsson)


Jocke i Vicious Art (och glad Lars Martinsson-kopia) var också på Rocks


Men Hampus var (som alltid) gladast.

Hampus berättade att Bullets gig i Globen i går innan NHL-matchen var playback. Har för mig att han sa nåt i stil med att "Då kunde Dagge vara aprak utan att det märktes". Jag är säker på att han sa att Dagge anförde världens orimligaste mellansnack (inte playback). Exakt vad han sa ber jag att få återkomma till (sms:ar hampus).

UPPDATERING: Mellansnacket var inte alls orimligt, bara sött: "Han skulle säga 'We are Bullet from Sweden, get ready to bite the bullet' men sa i stället 'Tusen tack kära ni, vi älskar er!'.

Kommentarer
Postat av: Josefsson

Tack för foto/skärpa-credden, men jag tycker nog att man kan begära att få sitt namn rättstavat åtminstone.

2009-10-04 @ 12:05:50
Postat av: Gran

Sorry! fixar

2009-10-04 @ 12:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0