SVT: den ironiska kanalen

Ett till svar har trillat in angående detta. Tidigare har ju Eva svarat.

"Hej Jonas,

Först och främst, ursäkta mitt sena svar. Tack för att du tog dig tid att skriva ner och skicka iväg din åsikt, det uppskattas.

Du tycker att jag var antingen a) antifeministisk eller b) ironisk, om jag har uppfattat rätt.
Självklart vill jag inte uppfattas som några av dess saker och det var heller inte min mening att det skulle uppfattas så.

Jag håller med om att det var ett kraftfullt uttryck och det var just det som var min avsikt, för att väcka tittarens nyfikenhet och intresse för serien "Den stora resan".

Men det sagt, tycker jag nog att det finns utrymme för ironi, även för en programpresentatör på SVT, när det är självklart att det är just ironi.


Vänliga hälsningar

Ana Barata
Programpresentatör SVT
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0