Switch Opens

Fantastisk spelning av Switch Opens i går kväll. Och trevligt musselhäng innan giget. Martin (som hamstrar Switch Opens-tröjor likt ingen annan) drack en mustig chokladöl. Ölflaskan för 5 285 kronor (Bon Secour Blonde 2002, 1 500 cl) beställdes icke in.

Nu är jag övertygad om att Switch Opens självbetitlade album hamnar högt, högt på årsbästalistan.

Under spelningen upptäckte jag att sångaren och basisten Jesper Skarin svettas en hel del samt ser ut som en vit version av Ken Ring.


(Foto: jag själv. Skärpa: Gud/Josefsson)

Kommentarer
Postat av: Josefsson

Förtal! jag har inget med denna bild att göra.

2009-09-19 @ 00:57:16
Postat av: Gran

Josefsson: Ok. Det här är nog den minst risiga bild du har blivit ihopkopplad med, någonsin. Jag tycker du ska växa långsamt.

2009-09-19 @ 02:08:07
Postat av: anna

Är det kanske så att när det kommer till skärpa så är Josefsson/Gud-ekvationen samma som när det kommer till Lemmy och Gud rent allmänt?`

2009-09-20 @ 02:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0