Gratis At The Gates-bio!

I kommentarerna till inlägget om lockpriser förklarar signaturen 13 för mig att jag inte kan förändra världen, att jag är pinsam och patetisk och att jag ska sluta gräva i detta ämne och göra något nyttigt. Då tänker jag att jag tipsar alla om en gratis biovisning.

Gråsuggan 13 får också gå. True story.

Biovisning av At The Gates-dokumentären ”The flames of the end” sker endast två gånger och kalasföretagen som anordnar är Close-Up, Earache och Sound Pollution. I Stockholm sker det på Bio Rio (Hornstulls Strand 3) måndagen den 15 februari 20.00. Gratisbiljett hämtas på Sound Pollution på Stora Nygatan 18 i Gamla Stan.

Filmen visas i Göteborg torsdagen den 18 februari på Biografen Roy (Kungsportsavenyn 45). Dörrarna öppnas 20.30. Friplåtarna hämtar du på Bengans (Stigbergstorget 1).

Max två biljetter per person gäller för båda visningarna.



Kommentarer
Postat av: K

Robban skickade TVÅ inbjudningar till mig idag. Jag tackade nej till båda. True story. Fråga honom.

2010-02-04 @ 17:12:13
URL: http://regnavrede.blogspot.com/
Postat av: Gran

K: Du är så svår. Men snygg.

2010-02-04 @ 17:22:16
Postat av: Andréas

Mailet "studsar", har du upgett fel e-post? eller har hans mailkonto kraschat av för många svar?

2010-02-04 @ 18:51:15
URL: http://www.sarcophagic.com
Postat av: Gran

Andreas: Ja, det verkar vara nåt Scooby Doo med mejlen. Vi fixar det i morgon, så testa att mejla igen då.

2010-02-04 @ 22:40:19
Postat av: Parne

Vad handlar filmen om? Dark Angel?

2010-02-05 @ 00:03:53
URL: http://idiotensparad.blogg.se/
Postat av: Näs-Björn

Kan det tänkas att filmen involverar ämnet nazism? Annars tänker jag fan inte gå.

2010-02-05 @ 13:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0