Grammisgalan 2010

Galakvällen börjar med att jag smygfotar Ebbot i The Soundtrack Of Our Lives. Det är en oskyldig mobilklickbild, men efter någon minut hävdar Anna att Ebbot ser vad jag gör. Jag sänker lite fribubbel och tänker att det ska ordna sig. En kvart senare visar det sig att Linnéa känner Ebbot och hon presenterar mig, Anna, Janne, Bella för Ebbot. När jag och Ebbot skakar tass och ser varandra i ögonen förstår jag att han vet att jag smygfotade honom.


Ebbot från Soundtrack Of Our Lives


Linnéa och Janne


Peter Tägtgren och Anna


Tägtren och Kjellgren


Film-Ronny och Tägtgren


Peter kollar en grej


Peter, Linnéa och Anna (som kollar en grej)



Oscar Dronjak (Hammerfall)



Idol-Alice


Cloud och Carola


Charles, Mimmi och Andreas Bergh


Magnus Broni från Musikbyrån


Bobby och Andres Fridén (In Flames)


Agnes (Billboardetta)

Matte Modin fick ingen grammis för Raised Fist (Mustasch vann) men avslöjade att Defleshed var nära att repa för ett tag sedan. En återförening vore givetvis magiskt.

Kommentarer
Postat av: Parne

Defleshed kan ge fan i att repa. Defleshed kan ge fan i att komma tillbaka.

2010-01-16 @ 15:32:27
URL: http://idiotensparad.blogg.se/
Postat av: Jannati

Käften Parne, nu får du ta och stila till dig.

2010-01-16 @ 22:06:19
Postat av: Parne

Jannati>> Jag vet. Har ingen aning om varför jag skrev sådär.

2010-01-17 @ 09:10:08
URL: http://idiotensparad.blogg.se/
Postat av: Josefsson

Om man tittar jättesnabbt ser det ut som Idol-Alice har en synnerligen välpatchad/välpinnad jeanspaj på sig.

2010-01-17 @ 11:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0