Bullet-Erik tagen av polisen


Syltsnut och brottsling som trots allt håller humöret uppe.


Man får inte lasta på för mycket vikt. Då åker man dit så att det smäller om det.

Här kommer en nyhet direkt från Småland. I går stannade Växjöpolisen Bullets gitarrist Erik Almström när han och Snickar-Danne var på väg att bogsera Eriks raggarbil till sitt vinteride. Släpet vägde alldeles för mycket och bötesbeloppet blev 2 000 kr. Polismännen berömde dock Erik för att bilen var rejält fastspänd och sa att de nästan hade kunnat tänka sig att skita i att bötfälla, men att deras chef stod en bit bort och såg på.
– Den ena polismannen frågade mig om jag var medveten om att prislappen satt kvar på min mössa, säger Erik i en exklusiv kommentar till granvik.blogg.se. Där stod man i en brännful jävla Homer Simpson-tröja och med prislappen kvar på mössan. Dummare än så blir man inte. Hade jag lagt 2 000 kr på en kylare hade jag kunna kört bilen till vintergaraget i stället.

Och nu till vädret. Det blir regn.

Kommentarer
Postat av: 138

Skönt att de öppet erkänner möjligheten till korruption.

2010-10-04 @ 21:00:42
URL: http://canthateenough.blogspot.com/
Postat av: Anonym

den där polisen borde passa sig så han inte får övervikt böter på sig själv

2010-10-08 @ 14:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0