Necronaut

Necronauts självbetitlade album är kanonis och gårdagens spelning på releasepartyt på 44:an var en fullträff. Förutom Chris Riefert, Uffe Cederlund, Joakim Nilsson, Erik Danielsson och Tompa Lindberg medverkade alla gästartister.


Drette sjöng om trenchcoats i "Twilight at the trenches".


Tyrant-Erik gick loss på en gitarr som kostade 500 spänn.


Hellbutcher-Pelle gastar om mörker i "In dark tribute".


Nicke hade så klart kaptensmössan på sig när han styrde med sången i "Tower of death".


Janne laddar inför "Soulside serpents".


Huvudpersonen själv, Fred Estby.


Tobias och Jonken.


Björn var mycket nöjd med det konstverk som Watain-Erik utrustat hans skinnjacka med. Det finns bara två till likadana...


...och om jag minns rätt är Flinta lycklig ägare av en av dem.


Jag trodde att min 2 Ton Predator-longsleave var den minst kreddiga bandtröjan denna kväll på 44:an, men Micke straffade mig med sin Skogsröjet-t-shirt.

Kommentarer
Postat av: Plankstek of Death

Gran goes Demonbella. Grejt! Saknas bara stavfel, lite kursiverat och bilder på dig själv med dom i banden (med två fingar i luften).

2010-10-31 @ 17:13:28
Postat av: Russin Mandela

Tänkte faktiskt precis detsamma, haha. Var är Demonbella med sina snygga, modemedvetna satanister i Necrophobic?

Dock måste jag framhäva att Gran gör det hela med mer klass och träffsäkerhet.

2010-10-31 @ 19:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0